Veelgestelde vragen

FAQ

Antwoorden op uw vragen

IK HEB IETS VERLOREN IN DE TAXI, WAT MOET IK DOEN?

Heeft u het vermoeden dat u iets in de taxi heeft laten liggen? Neem dan z.s.m. contact met ons op een geef specifiek aan wanneer u gebruik heeft gemaakt van onze taxi’s, wat voor taxi het was en wat het voorwerp was dat u bent kwijt geraakt.

HEBBEN JULLIE EEN MAXI-COSI?

Ja, wij zijn in bezit van 1 maxi-cosi. Mocht u hier gebruik van willen maken alt u €5 extra toeslag.

WAT KOST EEN TUSSENSTOP?

Een tussenstop is afhankelijk van de afstand en tijdsduur van de rit.
U kunt contact met ons opnemen voor een prijsopgave, of boeken met de tussenstop in de boeking dan kunnen wij u ook vertrellen wat het kost.

KAN IK DOOR HEEL NEDERLAND BOEKEN?

Wij hebben specifieke rijgebieden die ook op onze tarievenlijst staan. Uiteraard is het bespreekbaar en mogelijk.

WANNEER KRIJG IK EEN BEVESTIGING BIJ ONLINE BOEKEN?

U krijgt altijd een kopie van uw boeking. Nadat uw boeking bij ons is vastgesteld, krijgt u weer per mail een bevestiging. Dit heeft een gemiddelde doorlooptijd van 30 minuten tot 2 uur. Indien u binnen 8 uur een taxi wilt boeken, adviseren wij u om ons telefonisch te benaderen. Bij online boekingen tussen 00:00 – 08:00 kan de doorlooptijd meer dan 8 uur duren.

HEBBEN JULLIE STOELVERHOGERS?

Ja, wij zijn in bezit van 2 stoelverhogers. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.